| 1. Kas yra mintis? [Išl.] –  signalas (pranešimas), turintis energiją ir pasireiškiantis kokiame  nors objekte tam tikru pavidalu. Taip pat galintis egzistuoti  nematerialiu pagrindu (ne dalelėmis ar bangomis).
 2. Kuo mintis skiriasi nuo fizikinio poveikio? [Išl. Dv.] –  mintis pasireiškia apeinant žinomus gamtos dėsnius (jėgas) arba esamų  valdymu pagal minties informaciją. Minties poveikis paprastai  pasireiškia tokiu būdu, kokiu be minties poveikio reiškiniui įvykti būtų  be galo maža tikimybė.
 
 3. Kaip mintis aptinkame? [Išl.] –  pagal netikėtai atsiradusią informaciją; įvykus įvykiui, reiškiniui,  kurio priežastingumas neduoda pagrindo laikyti jį fizikinės kilmės  reiškiniu.
 
 4. Kaip nustatyti minties veikimą? [Išl. Ts. Gr.] –  aiškiausiai mintis suveikia reiškiniuose, kurių reali tikimybė įvykti  yra beveik lygi 0; žmogaus smegenyse minties veikimo nustatymas įmanomas  tuomet, kai mintis yra didžiulio stiprumo, viršijanti vidinius  signalus, arba žmogus turi sugebėjimų atskirti savas mintis nuo  patekusių iš išorės.
 
 5. Kodėl iki šiol mintis nėra apibrėžta, tyrinėjama, nagrinėjama? [Tb.]
 –  minties pasireiškimas gyvose būtybėse labai specifinis bei subjektyvus;  minties specifika yra tokia sudėtinga bei silpnaveikė, kad jos  aptikimas įmanomas tik aukšto intelekto – sudėtingumo struktūrų (gyvų  būtybių ir technologinių įrenginių) pagalba.
 
 6. Minties pasireiškimo ir pasekmių neprognozuojamumas. [Gr.] –  taip yra dėl sudėtingiausios informacinės struktūros, kuomet minties  materializacija yra labai retas reiškinys, o tai reiškia labai sunkiai  prognozuojamas.
 
 7. Minties plitimo savybės, pobūdis, charakteristikos. [Dv.] –  minties plitimo būdai – materialus, informacinis, spinduliavimo būdu,  lauko pagalba (statinis), žmogus - žmogui, mintis – žmogui, ir t.t.
 
 8. Minties asmeniškumo atpažinimas, jo problematiškumas. [Gr. Tb]
 –  kadangi mintis dažniausia skleidžia žmonės, tai jų asmeniškumas  susisieja su mintimi; asmeniškumo atpažinimas yra susijęs su asmeninės  komponentės atpažinimu mintyje, jei tokia yra; dažnos asmenybės neturi  ryškiai išreikšto asmeniškumo, todėl jų mintys neturi šios komponentės.
 
 9. Minčių transformacijos į kitas energijos rūšis ir atvirkščiai. [Ts. Dv.]
 –  dažniausia minties transformacija į informaciją, retesnė  transformacijos rūšis- į fizikinio specifinio pobūdžio jėgą, kitos rūšys  – sudėtingų kompleksinių jėgų pasireiškimai. Atvirkštinis minties  transformacijos kelias - kai tam tikros specifikos informacijos,  energijos generuoja mintis, kurios gali plisti savaime (kompiuterinis  softas). Šiuo atveju reiktų kalbėti apie įvairiausius minčių (energijos)  šaltinius.
 
 10. Minčių santykis su ją sukėlusia energija, reiškiniu. [Ts.] –  paprastai energija, reiškinys neša savyje informaciją, kuri  atsiskleidžia minties pobūdyje; įmanomas atgalinis ryšys su minties  kilmės objektu.
 
 11. Minties ir posakio (žymių žmonių) skirtumai. [Dv. Gr.] –  mintis veikia plačiai, posakis - tik smegenyse. Minčių įvairovė yra  nepalyginai didesnė, nei posakių. Yra labai daug sričių, kuriose minties  pasireiškimas negali būti išreiškiamas jokiu posakiu. Palyginimui  galima pateikti paprasčiausių jėgų, energijų poveikių įvairovę (mintis)  su tik žmogui būdingomis gyvenimo sričių ribose išreikštomis mintimis  (posakis).
 
 12. Minties poveikis į asmenybę, jos pagrindus, tvirtumą, pasitikėjimą, gyvenimo siekius, tikslus ir pasaulėžiūrą. [Ts. Gl.] –  teigiamas, neigiamas, ardantis, iškeliantis, deformuojantis,  nukreipiantis, perorganizuojantis, stabdantis, neįtakojantis ir t.t.
 
 13. Minties poveikio nevienalaikiškumas. [Gl. Išl.] –  ši minties charakteristika dažniausiai atspindima minties pasireiškimo  galios maksimumu, aktyvumu laiko atskaitos sistemoje. Dažnai klystama,  kad minties poveikio nevienalaikiškumas yra susijęs su rašytiniais  šaltiniais. Realiai minties nevienalaikiškumas labai išaiškėja, kai  pradedi pastebėti, suvokti minties materializacijos procesus, bei  dalyvauti jų valdyme. Minties pasireiškimo laikas [Aut. - pakilo galia] gali kisti nuo tuoj pat (vienalaikiškas) iki niekada (?)
 
 14. Minčių sąsajos su kitų objektų, reiškinių, sutvėrimų, kūrinių savybėmis. [Vis.] –  ši minties charakteristika apibūdinama kaip daikto, objekto, kūrinio  ryšys mintinėmis energijomis. Realus minties ryšys su įvairiausio  pobūdžio objektais gali turėti labai platų sąsajos spektrą, kurio ryšį  nustatyti nėra taip paprasta. Minties energijos ryšio su objektu tyrimai  yra labai sudėtingi, daugiapakopiai, daugiaplaniai. Šiuo metu nėra  atitinkamos tyrimams tinkamos objektyvios aparatūros objektų mintinėms  komponentėms matuoti, tirti. Tačiau ryškiau pasireiškiančių objektų  mintinės komponentės pasireiškia pačios savaime.
 
 15. Minčių analizė, tyrimas, naudojantis kitais objektais. [?] –  turima omenyje dirbtinis objektų, turinčių panašią mintinę komponentę  sukūrimas, kai pasireiškia sąveikaujančių energijų išsikyrimas. Kaip  pavyzdį galima pateikti kūrinio, turinčio mintinę komponentę  panaudojimas kitų objektų tyrimui. Kūrinys žmogaus ar kitų minčių  diagnostikai.
 
 16. Minties materializacijos kelio pasirinkimas. Kas jį pasirenka? Nuo ko jis priklauso? [Vis.] –  kadangi minties materializacijoje gali dalyvauti ne vienas veikiantis  asmuo, tai kelio pasirinkimas priklauso nuo tų asmenų, bei nuo minties  pranešimo – užsakymo turinio. Mintis, jeigu esti veikiantis asmuo, pati  pasirenka tinkamiausią jos adresatui realizacijos kelią, laiką, vietą ir  kitas sąlygas. Taip pat galimas ir išankstinis minties materializacijos  kelio užsakymas, tačiau tuomet užsakovas turi prisiimti atsakomybę už  tokios materializacijos galimas pasekmes. Tai primintina minties valdymu  užsiimantiems asmenims.
 
 17. Kodėl mintys materializuojasi ant daiktų, organizmo, bet ne tiesiogiai smegenyse suvokimo pavidalu? [] – dėl neigimų; kelio, atitinkančio mintį smegenyse nebuvimo; adresato perkėlimo į kitus objektus, daiktus, sritis.
 
 18.  Minčių perdavimo tiesiogiai į smegenis būdai: vizija, garsas, posakis,  tekstas, jausmas, sapnas, istorija, scenarijus, nuojauta ir t. t. []
 –  priklauso nuo smegenų išlavinimo savybių; nuo minties perduodamos  informacijos pobūdžio; nuo minties sudėtingumo, daugiaprasmiškumo ir  kitų charakteristikų.
     2006-07-15
 |